Dorotea Idrottsförening

Välkommen till ett nytt medlemsår
2021-01-28 17:25
Välkommen till ett nytt medlemsår 2024 med Dorotea IF!

2019-2022 var annorlunda år. Vi får hoppas att 2023 blir ett år där vi kan träffas och ha kul igen med varandra. Dorotea IF tror starkt på framtiden som är våra barn & ungdomar.
Vi kommer att behöva hjälpas åt för att komma igång igen med föreningslivet efter den Pandemi som pågått.

Nu är det dags att betala in medlemsavgiften.
Har du inte redan fått fakturan på mail får ni gärna gå in på vår hemsida och uppdatera era medlemsuppgifter med er mailadress. Uppdatera din mailadress »
Medlemsavgiften betalas årsvis (jan-dec).
Familj             400kr
Senior.           200kr
Junior.           150kr
Stödmedlem 100kr

Mer information om föreningen hittar ni på www.doroteaif.se.

Vid frågor kontakta oss via e-post:  kansli@doroteaif.se

OBS! Betalning sker till Bg 133-9126. Eller swish 123 269 80 25 Skriv namn & personnr som betalningen avser.

Med vänliga hälsningar
Dorotea Idrottsförening