Dorotea Idrottsförening

I helgen startar innebandysäsongen 2019/2020
2019-10-18 08:14
Samlade bilder från 2018/2019
På lördag startar innebandysäsongen med match mot Umeå City klockan. 13:00 i Dorotea sporthall. På söndag spelar juniorlaget sammandrag här i sporthallen. De kommer att möta Strömsunds IBK samt Sundsjö. Härligt att säsongen drar igång igen! Kommer ni ihåg fjolåret? De båda juniorlagen vann sina serier. Det äldre laget gick obesegrade genom hela serien. A-laget gick det lite tyngre för men man lyckades ta flera poäng i slutet av säsongen. I sista matchen vann man med klara siffror mot IBF Frösön. Varmt välkomna i helgen!!!

Uppdatera dina adressuppgifter