Dorotea Idrottsförening

Välkommen!

Elin styr upp kaffeförsäljning på träningskväll! 🥰

Publicerat av Dorotea IF Måndag 22 maj 2023
BINGO Våren 2024
2024-02-14 09:17

Medlemsavgift 2024
2024-01-23 09:21

Familj             400:-

Vuxen            200:-

Ungdom        150:-

Stödmedlem  100:-

Information om vårat nya betalsätt
2023-09-05 09:06

Precis som att alla andra branscher digitaliseras så gör vi nu också det!
Nu börjar vi använda den senaste versionen av SportAdmin – ett automatiserat och digitalt
föreningssystem för att skapa ännu bättre förutsättningar att utveckla vår verksamhet.

För dig som medlem innebär det att du kan betala med fyra nya digitala betalningsmetoder i samarbete med Qvickly, för att ge dig en bättre upplevelse och smidigare betalning. Dessutom innebär det en minskad manuell administration för oss som förening.

De betalningsmöjligheter vi erbjuder är:
• Kortbetalning
• Swish
• Fakturabetalning*
• Delbetalning*
* vid faktura- eller delbetalning kommer det att tas en lätt kreditupplysning. Detta är en standardkontroll och ingenting
som påverkar din kreditvärdighet.

Administrationsavgift
Med ett uppdaterat administrationssystem och via de nya digitala betalningsmetoder vi erbjuder, tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr – för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration.

Vad innebär det för föreningen?
Processen blir mer eller mindre helt automatiserad, och vi kan erbjuda fler betalsätt än tidigare.
Vi frigör många timmar från våra kanslister/administratörer som tidigare gått åt att manuellt registrera och bocka av fakturor. Den delen sköts nu helt automatiskt i SportAdmin och tillsammans med vår betalpartner Qvickly. Det gör att vi istället kan lägga vår tid på det vi verkligen vill -att utveckla föreningen.
Den administrativa avgiften ger oss helt enkelt mer tid.

Vad innebär det för mig som medlem?
För dig som medlem innebär det en smidigare upplevelse vid anmälan och betalning, och fler
betalningsmetoder. Du får tillgång till MedlemsAppen där du har ditt, eller ditt barns, lags aktiviteter, kalender, kallelser, utskick mm. Du kan anmäla om du behöver skjuts eller har plats i din bil genom funktionen Samåkning. Du kan i förväg meddela om du eller ditt barn är kommer på träningen genom funktionen Förhandsrapportera. Du får ditt medlemskort digitalt i appen och ser även dina betalningar, erbjudanden från föreningen, samt mycket, mycket mer.
Administrationsavgiften är det som gör ovanstående möjligt och pengarna går därmed indirekt tillbaka in i DOROTEA IF och vår verksamhet.
Ladda ner ”SportAdmin MedlemsApp” från AppStore eller Google Play, om du inte redan gjort det!
Nu tar vi nästa steg och är med och driver utvecklingen av Föreningssverige!
Har ni frågor når ni oss på kansli@doroteaif.se eller 0942-10681

Välkommen till ett nytt medlemsår
2021-01-28 17:25
Välkommen till ett nytt medlemsår 2024 med Dorotea IF!

2019-2022 var annorlunda år. Vi får hoppas att 2023 blir ett år där vi kan träffas och ha kul igen med varandra. Dorotea IF tror starkt på framtiden som är våra barn & ungdomar.
Vi kommer att behöva hjälpas åt för att komma igång igen med föreningslivet efter den Pandemi som pågått.

Nu är det dags att betala in medlemsavgiften.
Har du inte redan fått fakturan på mail får ni gärna gå in på vår hemsida och uppdatera era medlemsuppgifter med er mailadress. Uppdatera din mailadress »
Medlemsavgiften betalas årsvis (jan-dec).
Familj             400kr
Senior.           200kr
Junior.           150kr
Stödmedlem 100kr

Mer information om föreningen hittar ni på www.doroteaif.se.

Vid frågor kontakta oss via e-post:  kansli@doroteaif.se

OBS! Betalning sker till Bg 133-9126. Eller swish 123 269 80 25 Skriv namn & personnr som betalningen avser.

Med vänliga hälsningar
Dorotea Idrottsförening